Laatste dag in Nederland - Reisverslag uit 's-Gravendeel, Nederland van Emily Janssen - WaarBenJij.nu Laatste dag in Nederland - Reisverslag uit 's-Gravendeel, Nederland van Emily Janssen - WaarBenJij.nu

Laatste dag in Nederland

Blijf op de hoogte en volg Emily

27 Maart 2014 | Nederland, 's-Gravendeel

Lieve lieve lieve lieve lieve allemaal,

Vandaag is mijn laatste dagje in Nederland aangebroken. Morgenochtend moet ik al vroeg vertrekken naar Brussel, daar vlieg ik om 10:30 al naar Douala, waar ik de eerste nacht zal blijven.
De koffers zijn na 2 dagen vullen, wegen, legen en weer vullen, wegen en legen EINDELIJK klaar en reisvaardig.

Via deze weg wil ik iedereen bedanken die mij geholpen heeft deze droom werkelijkheid te maken. De lieve, bemoedigende en fijne woorden, kaarten en cadeaus van de afgelopen weken hebben mij ontzettend veel goed gedaan en zullen niet vergeten worden. Er zullen vast momenten komen dat ik met een lach of een traan aan jullie moet denken, maar ik ga proberen mijn tijd in Afrika het beste te benutten en van ieder moment te genieten.

Ik hoop reisverslagen bij te houden voor jullie, zodat iedereen op de hoogte is van mijn avonturen, maar dat ligt echt aan het internet daar.

Lieve allemaal, tot snel!

Dikke kussen en knuffels van mij

  • 27 Maart 2014 - 15:44

    Maya:

    Lieve schat, ik hoop dat je er een geweldige tijd zal hebben en we zullen uitkijken naar je verslagen.
    Heel veel liefs, kusjes en knuffels van mama

  • 27 Maart 2014 - 15:57

    Lely:

    Hoi Em ik hoop dat je nog een klein plekje over hebt in je koffer want ik heb nog wat voor je kom het vanavond na het eten ff brengen om je gedag te zeggen. Groetjes Lely xx

  • 27 Maart 2014 - 16:51

    Sandra:

    Hey Em, geniet ervan.....dit gaat een super ervaring worden voor je...dikke kus en we hopen op goed internet zodat we je verslagen kunnen volgen ...

  • 27 Maart 2014 - 17:35

    Manon:

    Lieve schat,
    Ik wens je heel heel veel plezier in Afrika. Je kan het! Geloof in jezelf en maak er een mooie tijd van. Ga nog lekker genieten van je laatste nachtje in je eigen bed voordat het grote avontuur begint. Ben trots op je
    Xx Manon

  • 27 Maart 2014 - 17:48

    Babette:

    Lief moppie,

    Ga van deze mooie kans genieten, je bent een topwijf dat je dit avontuur aan gaat!
    Je bent een meisje die sterk in haar schoenen aan staat, dus jij kan dit. Twijfel niet aan jezelf.
    Ik zal je gezelligheid missen in de klas..

    Dikke knuffel xxx Babette

  • 28 Maart 2014 - 18:43

    Marianne :

    Hoi Emmy

    Wat een avontuur ga jij tegemoet wie had dat ooit gedacht.
    Emmy die ons koude kikkerlandje gaat verlaten .
    Dit zal een mooie ervaring voor je worden
    Dat je maar veel mag betekenen voor het waar je voor gaat
    Heel veel succes en geniet er ook van
    Je bent een toppertje

    xxxxxx Marianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, 's-Gravendeel

Emily

Actief sinds 23 Feb. 2014
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 6924

Voorgaande reizen:

28 Maart 2014 - 06 Juni 2014

Stage in Njinikom

Landen bezocht: